Selamat Pengantin Baru : Syud & Nasa

on 03 August 2015
Assalamulaikum

" Baraka Allahu Lakuma wa Baraka alikuma Wa jamaah baina kuma fee khai "

for syud and her SO


- Syud's nikah ceremony. Sekali lafaz je -

Haritu first time naek Firefly pegi Penang dengan Daniaal. Syazwan jemput kat airport and jugak jadi driver rasmi kitaorang for these 3 days and 2 nights rombongan cik syud. I stayed at wan's home and dear oh dear, his parents were lovelies. Thanks uncle and auntie sebab bagi tumpangkan rumah and layan saya dengan sangat baik sekali.

Qis was supposed to join this trip but she gotta go to Singapore, left me alone in that spacious room. Sampai hati ~~Syud's nikah was on 31st July while her wedding ceremony fell on 1st August 2015. I got the priveleged to watch her siap2 and kena make up and stuffs :-



- Make up on point! 
Lace bandung mareeee...sapa mau PM ?-

Masa bersanding, some ITBians/ classmates came and turut memeriahkan majlis. Tapi even bukan aku yang kahwin, rasa ponek weyh. Aku ulang alik Baling, Penang and Kuala Nerang je 3 hari ini. Kau tau tak jaooohh ?? Brape jam aku duduk dalam kereta je. Dah la si Daniaal bole lak datang malu2 kucing dia kat situ, dah aku terkontang kanting try borak2 mesra2 ngan saudara wan & syud. Loghat Kedah depa, tu dia tu dia, pekat sungggguuhhh. Orang Kedah peramah, lawak and suka melayan tetamu.


- Wan ( kiri ), Daniaal ( kanan) and princess kat belakang-


- Persandingan Syud -

Tema actually warna emerald green, tapi dalam gambar cam warna biru lak


- Classmates yang datang. 
p/s : Adeline ( middle) since with Eloon kemain glowy cam pengantin -


- Last but not least, jelitawans of ITB-

Habis je sanding syud, aku & daniaal  rushing pegi Penang airport, terus check-in, terus masuk flight , cam smooth giler sebab ktorag la yang last masuk. LOLOL, nasib baek la sompek, kalo tak burn RM130 abah aku..

Akhir kata, SELAMAT BERBAHAGIA SYUD & NASA KE ANAK CUCU. I know ur going to have a lot of cute babies ( damn good genes i tell yaaa ~), dan jugak TERIMA KASIH kepada parents wan and syud sebab terima saya dengan tangan yang terbuka. 



Wassalam




p/s : tapi siyes aku taknak dah pi Kuala Nerang ngan Baling, 
jaoh bak hang !










0 side effects ?:

Post a Comment