PENAT

on 20 November 2013
salam

Juz nak mengadu...susah la sini. Sangat susah. Dulu aku x kuat tidur, sekarang balik kelas je terus 'baaammm', mendarat atas katil dengan selamat nya. X cukup tidur bhai ~ ~

I know3, i've been motivating myself since i got here...

But now, im just too tired....

Tired of everything....

Orang Indonesia ni ada je yang pilih kasih. Then tuduh ktorg jatuh kan CGPA ITB. Tapi diorg yang sengaja torture ktorg camni . I juz know yesterday about the local's pharmaceutical lab. Its soooo unfair. Product emulsion diorg obviously formed FOAM which is FAIL. Tapi diorg pass je. Tapi ktorang lebih 1ml je trus fail. Seriously UNFAIR =(

Penat la camni....balik kelas tidur sampai kul 12. Pastu bangun pukul 12  sambung wat esaimen. Mana ada masa nak study. Midsem aritu dah la banyak aku punya markah nyawa2 ikan. Botany Fail.

Penat la sacrifice untuk orang. I got 2 douche friends here who have never been 'susah'. Means they were born with sliver spoon. So what they do here is whine n whine whine. Tapi sebab salah diorg tu a 'GIRL' which aku tengok dah nak crack & mental breakdown, aku pun selalu la temankn die, comfortkan die, tapi kadang2 letih. Sebab me myself pun emotionally x betul. How can i comfort others ?

Penat la push2 diri nak jadi perfect. Nak jadi bagus in everything. Nak buat baek dekat lab assitant dengan lecturers sedangkan diorg suka la sangat2 torture ktorg. Mana boleh bwat pharmaceutical formulation in 1 hour ....aku bwat time cuti pun at least 3 jam. Ni ada exam & its 1 hour. Its shitly crazy.

Penat nak amek hati semua orang. Penat nak buat2 senyum dekat orang yang meniru dalam exam. Penat jadi BAIK tapi FAIL in exam. Penat jadi RAJIN tapi FAIL jugak.

AKU DAH CRACK

Ni baru 1 sem. Tapi aku cam seriously penatttttttttt.

Penat nak tolong orang. Tapi orang x tolong kte sangat. Penat nak jaga hati sendiri pun. Penat nak buat2 senyum, nak cover2 line. 

Penat pujuk hati ni untuk terima orang. Penat la pujuk badan ni bangun awal2 tiap hari. Penat la before  tidur tak pernah tak terpikir pasal esaimen.

IM JUZ TIRED.

I NEED A REST FROM EVERYTHING


" LIFT ME UP & LET ME GO..."

-miss da gud old days-

0 side effects ?:

Post a Comment