Merdeka di Ireland? Pahal ko?

on 24 September 2012
slm

Dengan kuasa menulis yang tidak diiktiraf oleh sesapa, dengan rahmat Allah tangan ku menaip, dengan senyuman manis ku mahu mngumumkan di sini, bahawa sesungguh nya


SAYA MERDEKA !!!!!!


Practical di Hospital Amapang sudeyh abez yaw. X payah bangun pkul 4.45 pagi lagi, x payah bekfez heavy2 lagi, sudah nyah itu khidupan balik pkul 6 petang lalu mrebah kan diri di atas tilam empuk tanpa peduli hatta gunung berapi meletus....!!!!

Tu dia ! Metafora ! Hahahahah. [ Shes losing it  (  -__-  ) ] 



- Me packing 1 mg of Sodium Bicarbonate Powder -

Abez sudah presentation aku. Cedera mata hatiku di ambush unknown savages  lecturer. Dikala mata nafsu giat mnghabiskan presentation, bagaikan harimau, menanti mgeram, " YARGHHHHH ..!!  ( Bunyi harimau jadian boleyh x ? ) . Tesungkur daku. Layu. Gugur. Ahaks


Hilang 4 flat aku sem 8 neh...........

Pergi....

Jaoh......

 DONE =P



- Le Nana, Ainun n Me -

Adik saya, Ainun, yg bsama dengan saya sejak kecil, maen batu seremban, ting2, ponteng puasa, tido sekatil, panjat pokok, sengugut scara bjemaah, baju kongsi, material inherited, Draco Malfoy, yang paksa saya makan da 'kilang gula' lasagna, kek 'taik lembu' , finally,

IS IN IRELAND

MEDIC

Sedeyh itew. Adek itew uuww. Itew ayang adek itew. Adek study lek lok aww. Tamo kapel2, org Irish x sunat. Makan jaga aww. Tamo tinggal solat. Jadi doctor aww. Bole prescribe itew ubat Magnesium Trisilicate byk2 secara percuma. Ahaks. Bye adek. A nice gurl like u, will be taken care by Allah s.w.t =) , insyallah .

 

- Kenduri Doa SElamat -

Adew kenduwii aaww. Khas utk adek itew. So, study elok2 aaaa Ainun. Make mom n dad proud =D

okeyh

itew chow dulu

Feeling tgk 'Real Steel ' neh

wawawaawa

wsslm

1 side effects ?:

as said...

yob! aku baru bace ni! hihihi. makceh :)
tp orang irish hensem2 :p

Post a Comment