Amalina & Exam ..

on 07 January 2012
slm

I have a lot of things to be written here, so that i can read it over and over again, and reminding myself of ma young adult year...so, lets see how much i can write ya...


1) Nur Amalina Che Bakri...

1 Malaysia dah tau pasal dia kan, so tak payah la nak ulas lagi isu ni..tapi, aper yang aku nak cakap, x kisah la dia bertudung or not before dia even pegi UK pun, yang buat aku terperanjat sangat, is, aku mengagumi dia dulu..Abah siap belikan CD n Buku Motivasi & tips2 belajar by Amalina lagi...& believe it or not, aku sampai sekarang pegang apa yang dia cakap :-
  • cepat qada' solat kalau tertinggal
  • her mom used to recite Quran' when shes having Amalina during pregnancy
k, aku x mempersoal kan urusan dia dengan Allah, aku x berhak lansung..cuma, aku x paham, nape dia jadi camtu...? she used to B one of the greatest debater kt Malaysia dulu and i think she still is, and i envy her for that..i adored her for being so stylish but tutup aurat at the same time...she is a genius indeed, no denial...so, when i know the truth, about the 'real 'Amalina is, yang actually dia memang dah lama x pakai tudung & those legging she wore was been bought by her own MOM during vacation in Paris, aku SHOCKED sangat..

tak tau kenapa, aku rasa macam kena tipu & betrayed...semua ni memusnahkan imagination aku pasal dia...aku imagine the wrong Amalina this whole time...yup, aku betul2 suka dia dulu..suka sangat...tapi, betul la cakap orang, 'Dont belive in your eyes so much' ...aku still kagum sebab dia genius, tapi, let us all pray semoga dia berubah ke jalan kebaikan ya....insyallah

2) Final Exam sem 6

  • Pharmacology III - Alhamdulillah, yang aku target semua keluar...=)
  • OSH - i hate LAW ..bape banyak daa soalan law, standard & regulation..aku selamba jer baca2 OSHA 1994, x hafal pun, sekali amekaw! hmmm, xtau la dapat 'A' ke x..tawakkal je la...
  • Project Presentation - Alhamdulillah, semua OK even malam sebelum nya agak kelam kabut semua nya..Guidance yang nak tukar small details at last minute, rumah Teo yang ada saka x bertuan, arshanah yang nak hampir give up, dengan aku yang x practice lagi speech aku...tapi, during presentation, i think i did well....juz terkilan sebab aku stutter time jawab soalan sampai helena yang kena jawabkan =(   

 -stutter is bad..
mayB i should watch 'The King Speech' ..-

to B continued....
till then...

wsslm

0 side effects ?:

Post a Comment