Holiday = Heavenly =))

on 30 May 2011
slm

so, lama giler x update..haha...final exam 2 minggu aritu, enough to say that i did my best, DA VERY BEST of me, so tawakal je la =D.....so dis sem break dhabiskan bersama FAMILY tersayang...


-masa mula2 sampai di Sarawak's Airport-

so, mcm2 aku wat..
shopping, jalan2 ngan kengkawan n Family, 
as a temporary baker (muffin n cookies),
jumpa cikgu kt skola, makan3 n etc...
aku nk citer pun terlampau byk,
so aku juz update summary je..

1) Jumpa Cikgu pada HARI GURU


-tgh tunggu Geng ex5sc1 kt kantin skolah-
psst, menu die x brubah weii!!
jumpa la sume cikgu yg tomei2 
kcuali cikgu Sanisah n cikgu Jaya =( ...


-Hangout di McD-
sume komen btapa SIHAT nyer gue...ngeh3

2) Shopping



-dpt hadiah MP3 sempena Dean List sem 3 dulu -


-baju ni bwat aku rasa cam Beyonce dlm video "Single Ladies"-
tu yg terus beli tu..apakah..???
baju baru, tudung baru, buku baru , sume baru! thanks mom!!

3) Bako National Park


-yang ni citer di laen post yer sebab byk pics =P -

hahahahahahaha, weyh, HEPI WEYH!! cuti sakan weyh...sem 5 start 6 Jun neh..adeyss~ ~ k, tu je..papai!

wsslm

0 side effects ?:

Post a Comment